Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Nov 2023 09:40:36 +0200

Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2311271/16741 aadressile Harju maakond, Saue vald, Laagri alevik, 4 
Tallinn-Pärnu-Ikla tee L1// L24// Nõlvaku tänav L1// Uuekõrtsi// Uuekõrtsi 
kergtee// Tallinn, Nõmme linnaosa, Kaskede pst 1b// Keila-Tallinna raudtee 
91,1-91,6 km// Männimetsa tee// 15a// 25c// Paplite puiestee T2// Pärnade 
puiestee// Pärnu mnt 554a, Harju maakond, Tallinn, Nõmme linnaosa, Paplite 
puiestee T2// Pärnade puiestee, Harju maakond, Tallinn, Nõmme linnaosa, 
Paplite puiestee T2// Saarvahtra pst 1 (Kanalisatsiooni kollektor ja 
torustik, Ühisveetorustik, Hüdrant ühisveetorustikul) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26803179>  (menetlus nr: 
396929), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.11.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (MARIS KUUR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister